Marketingowe bazy danych firm i usługi B2B

Wpisy

  • sobota, 23 marca 2013
    • Skuteczne umawianie spotkań handlowych

      Pierwszym krokiem umawiania spotkania handlowego jest rozmowa telefonicznaPozostawanie w nieustannym kontakcie z klientami, jak również poszukiwanie nowych i nawiązywanie z nimi kontaktu jest podstawą rozwoju każdego przedsiębiorstwa. Niemniej jednak bardzo trudno jest uzyskiwać informacje o firmach, które mogłyby być zainteresowane naszymi usługami, a w dodatku jest to zadanie czasochłonne i nie zawsze mamy możliwość należytej jego realizacji. Dlatego też warto zastanowić się nad skorzystaniem z usług profesjonalnych firm, które oferują umawianie spotkań handlowych.

       

      Takie rozwiązanie wydaje się być bardzo dobrym pomysłem – tego rodzaju firmy z reguły posiadają odpowiednią wiedzę, doświadczenie oraz bazy danych, które potrafią wykorzystać z korzyścią dla swoich klientów. Niemałe znaczenie mają także odpowiednio zorganizowane infolinie - czyli narzędzie do prowadzenia właściwych rozmów z potencjalnymi klientami. Zlecając im tego rodzaju działania mamy pewność, że zaprezentują oni wszelkie niezbędne informacje na temat naszej oferty w sposób rzetelny i atrakcyjny, umówią odpowiadający nam termin spotkania jak również prześlą szczegółowe informacje na temat przebiegu rozmowy.  Ponadto zdecydowana większość firm oferujących umawianie spotkań handlowych przesyła swoim klientom harmonogramy spotkań, odpowiednio dostosowane do naszych możliwości czasowych, dzięki czemu nam pozostaje jedynie przygotować się do spotkania z klientem. Jak więc widzimy skorzystanie z takiego rozwiązania warto rozważyć.

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Kategoria:
      Autor(ka):
      arnoldus
      Czas publikacji:
      sobota, 23 marca 2013 08:03
  • piątek, 22 marca 2013
    • Newsletter czyli popularna forma e-mailingu

      E-mailing to obecnie jeden z najpopularniejszych rodzajów marketingu bezpośredniego. Może on mieć różne postacie – może przedstawiać ofertę handlową, nowe produkty itp. Jednakże najpopularniejszą w tej chwili formą e-mailingu jest newsletter.

       

      Poczta elektroniczna może być skuteczna, jeśli dysponujemy dobrą bazą odbiorcówJest to biuletyn rozsyłany za pomocą poczty elektronicznej do obecnych jak i potencjalnych klientów, którzy zainteresowani są naszymi usługami. Nie należy mylić go ze spamem, gdyż newsletter przesyłany jest za pozwoleniem konsumenta. Dociera on więc wyłącznie do prenumeratorów, co znacząco wpływa na podniesienie skuteczności działań marketingowych. Warto dodać, że tego rodzaju e-mailing (patrz tutaj: http://www.targetmarketing.pl/e-mailing/skuteczny-e-mailing/index.php) to swoistego rodzaju sposób na wyrażenie lojalności klienta wobec naszej firmy. Nasi klienci na bieżąco informowani są o najnowszej ofercie, promocjach czy usługach. Dzięki temu newsletter buduje bazę osób skupionych wokół danej marki i przyczynia się do umacniania jej pozycji na rynku. Jest on zatem jedną z najskuteczniejszych metod komunikacji marketingowej, jakie wykorzystywane są w działaniach reklamowych przedsiębiorstw.

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Kategoria:
      Autor(ka):
      arnoldus
      Czas publikacji:
      piątek, 22 marca 2013 20:28
  • sobota, 09 marca 2013
    • Telemarketing dla firm

      Ciekawa, tania i jednocześnie skuteczna reklama. Nie ma takiego standardu? Oczywiście, że jest. To telemarketing, który generuje setki telefonów oraz setki konsultacji każdego dnia. Telemarketerzy dzwonią z ofertą, a klient wysłuchuje i neguje lub przyjmuje ofertę. Zazwyczaj telemarketer spotyka się z odmową, która w sposób dosadny każe mu zakończyć rozmowę. Jednak ułamek telefonów to przychylni klienci, którzy decydują się na ofertę lub deklarują przyjście na spotkanie handlowe. Trzeba potwierdzić - umawianie spotkań handlowych to zazwyczaj telefon lub e-mailing. Inne formy są zbyt drogie lub nieskuteczne.

       

      Marketing (w tym telemarketing) to pokazywanie zalet produktu lub usługiToteż marketing bezpośredni skupia się na tym, co ważne i przede wszystkim skuteczne. Wiadomą rzeczą jest to, że reklama, która nie przynosi żadnego profitu jest po prostu negowana i nie wykorzystywana w dalszych działaniach firm. Direct mailing oraz samo generowanie leadów to pomocna kwestia dla każdej firmy. Oznacza to, że firmy mogą bez przeszkód wykorzystywać potęgę telemarketingu i mailingu, który generuje setki potencjalnych klientów. Tylko ułamek przejrzy ofertę i zaciekawi się nią. Na tym jednak polega reklama. Trafiamy do milionów, by wyłonić kilkuset klientów. Takie są rzeczywiste prognozy. Mimo to, właśnie na samej świadomości oraz na tych udanych transakcjach firma buduje z klientem więź. Ponadto bez klientów przedsiębiorstwo szybko by upadło, co jest kolejnym ciosem. Nic więc dziwnego, że bazy danych firm pękają w szwach od danych odnośnie telefonu lub poczty elektronicznej należącej do klienta. Takie dane wykorzystuje się podczas kampanii promocyjnych.

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Kategoria:
      Autor(ka):
      arnoldus
      Czas publikacji:
      sobota, 09 marca 2013 16:04