Marketingowe bazy danych firm i usługi B2B

Wpis

sobota, 09 marca 2013

Telemarketing dla firm

Ciekawa, tania i jednocześnie skuteczna reklama. Nie ma takiego standardu? Oczywiście, że jest. To telemarketing, który generuje setki telefonów oraz setki konsultacji każdego dnia. Telemarketerzy dzwonią z ofertą, a klient wysłuchuje i neguje lub przyjmuje ofertę. Zazwyczaj telemarketer spotyka się z odmową, która w sposób dosadny każe mu zakończyć rozmowę. Jednak ułamek telefonów to przychylni klienci, którzy decydują się na ofertę lub deklarują przyjście na spotkanie handlowe. Trzeba potwierdzić - umawianie spotkań handlowych to zazwyczaj telefon lub e-mailing. Inne formy są zbyt drogie lub nieskuteczne.

 

Marketing (w tym telemarketing) to pokazywanie zalet produktu lub usługiToteż marketing bezpośredni skupia się na tym, co ważne i przede wszystkim skuteczne. Wiadomą rzeczą jest to, że reklama, która nie przynosi żadnego profitu jest po prostu negowana i nie wykorzystywana w dalszych działaniach firm. Direct mailing oraz samo generowanie leadów to pomocna kwestia dla każdej firmy. Oznacza to, że firmy mogą bez przeszkód wykorzystywać potęgę telemarketingu i mailingu, który generuje setki potencjalnych klientów. Tylko ułamek przejrzy ofertę i zaciekawi się nią. Na tym jednak polega reklama. Trafiamy do milionów, by wyłonić kilkuset klientów. Takie są rzeczywiste prognozy. Mimo to, właśnie na samej świadomości oraz na tych udanych transakcjach firma buduje z klientem więź. Ponadto bez klientów przedsiębiorstwo szybko by upadło, co jest kolejnym ciosem. Nic więc dziwnego, że bazy danych firm pękają w szwach od danych odnośnie telefonu lub poczty elektronicznej należącej do klienta. Takie dane wykorzystuje się podczas kampanii promocyjnych.

Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
arnoldus
Czas publikacji:
sobota, 09 marca 2013 16:04

Polecane wpisy