Marketingowe bazy danych firm i usługi B2B

Wpis

piątek, 22 marca 2013

Newsletter czyli popularna forma e-mailingu

E-mailing to obecnie jeden z najpopularniejszych rodzajów marketingu bezpośredniego. Może on mieć różne postacie – może przedstawiać ofertę handlową, nowe produkty itp. Jednakże najpopularniejszą w tej chwili formą e-mailingu jest newsletter.

 

Poczta elektroniczna może być skuteczna, jeśli dysponujemy dobrą bazą odbiorcówJest to biuletyn rozsyłany za pomocą poczty elektronicznej do obecnych jak i potencjalnych klientów, którzy zainteresowani są naszymi usługami. Nie należy mylić go ze spamem, gdyż newsletter przesyłany jest za pozwoleniem konsumenta. Dociera on więc wyłącznie do prenumeratorów, co znacząco wpływa na podniesienie skuteczności działań marketingowych. Warto dodać, że tego rodzaju e-mailing (patrz tutaj: http://www.targetmarketing.pl/e-mailing/skuteczny-e-mailing/index.php) to swoistego rodzaju sposób na wyrażenie lojalności klienta wobec naszej firmy. Nasi klienci na bieżąco informowani są o najnowszej ofercie, promocjach czy usługach. Dzięki temu newsletter buduje bazę osób skupionych wokół danej marki i przyczynia się do umacniania jej pozycji na rynku. Jest on zatem jedną z najskuteczniejszych metod komunikacji marketingowej, jakie wykorzystywane są w działaniach reklamowych przedsiębiorstw.

Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
arnoldus
Czas publikacji:
piątek, 22 marca 2013 20:28

Polecane wpisy