Marketingowe bazy danych firm i usługi B2B

Wpis

wtorek, 05 marca 2013

Infolinia firmy

Także dzisiaj telefon stanowi skuteczne medium sprzedażyŻadna większa firma, która ma styczność z wieloma klientami lub usługobiorcami nie może działać bez kontaktu telefonicznego. Same bazy danych nie wystarczą. Oprócz tego firma powinna prowadzić specjalny call center, czyli centrum, z którego dzwoni się do klientów i oferuje im najlepsze usługi firmy. Każda jednostka gospodarcza, która myśli o podboju rynku musi korzystać z dostępnych narzędzi medialnych. Telefon oraz sam telemarketing jest właśnie takim narzędziem dostępu do klienta. Ponadto możemy w to wliczyć telewizję, radio, gazetę lub Internet. Jednak tylko infolinie mają możliwość porozmawiania z poszczególnymi klientami.

 

Samo call center nie jest tylko po to, aby reklamować. To także doskonały system przyjmowania zgłoszeń, reklamacji lub innych informacji od klienta. Zadzwonienie na infolinię firmy równa się z przejściem początkowego etapu wyboru problemu. Wystarczy wciskać na klawiaturze telefonu odpowiednie cyfry, aby połączyć się z działem, który szybko rozwiąże problem. To skuteczne rozwiązanie praktykowane przy każdej firmie mającej infolinie. Telefon to także podstawa metody CATI, czyli metody zbierania informacji. Podczas rozmowy z klientem konsultant może zdobyć wiele cennych wiadomości o usłudze lub samym kliencie. Dlatego żadna korporacja, która liczy się na rynku nie zaniedbuje sfery infolinii. To po prostu wymóg obecnego biznesu, który jest przydatny dla każdego przedsiębiorcy oraz dla każdego pracownika, który ma styczność z klientem. To wielkie uproszczenie i przyspieszenie pracy.

Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
arnoldus
Czas publikacji:
wtorek, 05 marca 2013 22:01

Polecane wpisy